INFORMASJON TIL OVERNATTENDE LAG
Alle lag som overnatter bor på Presterød barneskole eller Presterød ungdomsskole, som ligger i gangavstand til Slagenhallen og Rema 1000 Arena.
INNSJEKK
Lagene sjekker inn på tildelt overnattingsskole. Tidligste mulighet for innsjekk er kl. 17:00. Lag som ikke ankommer før lørdag bes gi beskjed på forhånd.
Det skal fylles ut 2 romlister pr. lag som overnatter. Den ene romlisten skal henge på døra, den andre skal vakten ha. Skolevakten viser laglederen klasserommet, og sammen ser de om rommet har noen feil/mangler. Lagleder anbefales ta bilde av rommet når laget sjekker både inn og ut.
Vakten vil også vise hvor oppmøteplassen for en evt. brann er.
UTDELING AV DELTAKERKORT
Alle overnattende lag får utdelt deltakerkort i form av armbånd på overnattingsskolen deres ved ankomst. Her utdeles også eventuelle cup t-skjorter.
BESPISNING
Alle måltider serveres i Samfunnssalen i Slagenhallen.
Nistepakke smøres selv under frokosten.
SPISETIDER
Frokost (lørdag og søndag): kl 06.30-09.30.
Middag (lørdag): kl 14.30-18.30.
GARDEROBER
Vi ber om at alle som overnatter på skoler bruker garderobe / dusj på overnattingsstedet der dette er mulig, grunnet begrenset kapasitet på våre haller. Verdigjenstander må ikke ligge uten tilsyn i garderober, i haller og på innkvarteringsstedene. Flint Tønsberg Cup er ikke ansvarlig for eventuelt tap av verdigjenstander under arrangementet, og kan ikke stilles til erstatningsansvar for eventuell skade på gjenstander, personer eller lignende.
TRANSPORT
Lag må selv organisere transport til/fra spillehall på egenhånd.
Vi forsøker i størst mulig grad at overnattende lag spiller i Rema1000 Arena eller Slagenhallen. På grunn av banestørrelser og årsklasseinndelinger i de forskjellige hallene, vil enkelte overnattende lag likevel måtte spille sine kamper i Eik- eller Nøtterøyhallen og organisere dette på egenhånd.
Ved behov for organisert transport kan dette ordnes etter nærmere avtale med et gebyr.
Hvis jeg bor på Presterød Skole, hvilke reisemuligheter til hallene har jeg?
*Tider hentet fra Google Maps.
ORDENSREGLER FOR SKOLENE
-
Det skal være minst en voksen leder som overnatter sammen med lagene.
-
Ved ankomst anvises overnattingsstedet. Dette skal besiktiges av lagets leder og en representant for arrangøren. Rommet innkvitteres.
-
En romliste leveres arrangøren, og en henges utenfor døren til klasserommet laget skal sove på.
-
Lagene sørger selv for å sette til side stoler og bord. Det oppfordres til at lagleder tar bilder av hvordan og hvor stoler og bord befinner seg ved ankomst, slik at det er mulig å sette disse tilbake på samme sted.
-
Før avreise skal laget rydde rommet for søppel, flasker etc. Deretter skal rommet godkjennes av vaktsjef og utkvitteres. Alle lag skal være ute av overnattingsstedet innen kl. 12.00 søndag.
-
Det skal være ro på overnattingsstedet mellom kl. 23.00 og 06.00.
-
Unødig bråk i trapper og ganger må unngås. All ballkasting/-sparking innendørs er forbudt.
-
Det skal ikke søples til på skoleområdene – bruk papirkurver/sekker.
-
All bruk av alkohol under reisen til og fra turneringen og under selve oppholdet er strengt forbudt. Brudd medfører øyeblikkelig utvisning. Dette gjelder både spillere, trenere, og foresatte som overnatter med lagene.
-
Røyking er strengt forbudt i garderober, klasserom og korridorer. Alarm kan utløses. Laget vil bli fakturert for brannutrykning.
-
Lagleder er ansvarlig for at alle kommer seg ut av bygningen ved brannalarm. Opptelling må holdes for å kontrollere at alle har kommet seg ut.
-
De enkelte lag er ansvarlig for skader som eventuelt påføres de enkelte skoler. Laget vil bli fakturert for skader på eiendom.
-
Lag som ikke overholder bestemmelsene, vil kunne risikere å bli tatt ut av turneringen, eventuelt bli bortvist fra overnattingsstedet.
-
Hvis enkelte skoler har ordensregler i tillegg til de overfor, vil disse bli utdelt ved ankomst og skal gjelde i tillegg.
Grove overtredelser vil bli rapportert til Norges Håndballforbund.
Viser også til NHF ordensreglement.
